zondag 6 mei 2007

Gelukt maar vraag niet hoe!

Het is me gelukt. Afgelopen zondag heb ik meer dan 10 km hardgelopen, van Groningen naar Zuidhorn. Harder dan eerdere duurlopen want vriendje reed me met de auto achterna. En ik wil natuurlijk niet als een slak overkomen. Na 50 minuten voelde ik de eerste blaren (uiteindelijk waren het er drie). Na een uur had ik het idee dat beide knieen op slot zaten maar dan aan de buitenzijde. Na één uur en 11 minuten stond ik bij de ouders van mijn vriend in de tuin!
Staan ging gelukkig nog wel. Na een paar minuten voelde ik me eigenlijk wel weer goed. Lekker gedoucht (zij hebben geen geiser dus een heerlijke harde straal).
's Middags in hun tuin in de zon gezeten. Heerlijk! Tot ik op moest staan: de linkerknie (oude blessure) flink pijnlijk en de rechter enigszins pijnlijk. De rest van de dag weinig bewogen...

Uiteindelijk viel de stijfheid de afgelopen week mee. Maar lopen heb ik maar even uitgesteld...

Geen opmerkingen: