zondag 22 april 2007

Weekverslag

Een drukke week gehad! Twee verjaardagen, één begrafenis en dat allemaal bovenop de normale drukte. Daarnaast de uitslag van een tentamen gehad: een 6 dus dit blijkt mijn allerlaatste tentamen te zijn geweest! Nu nog de scriptie afronden en dit meisje is afgestudeerd psycholoog...

Maandagochtend hardgelopen. Ging redelijk, niet veel bijzonders.
Normaal loop ik dan op woensdag of donderdag weer, maar ik had 's avonds na mijn werk geen puf meer. Vrijdag hoefde ik niet naar het werk dus 's ochtends gelopen. Het ging heerlijk. Vooral hartslag was indrukwekkend laag (voor mijn doen ten minste). Rust kan dus ook echt goed doen.

Vanochtend een duurloop van 52 minuten gedaan. Het officiele plan was 50 min., maar qua route kwam het net niet uit. Hartslag was iets hoger dan afgelopen vrijdag, maar de temperatuur lag stukken hoger. Afgelopen vrijdag had ik eigenlijk iets te weinig kleding aan; ik had het eerste deel het echt koud. Vandaag scheen het zonnetje, graad of 16, dus heerlijk weer. Maar ook al enigszins warm te lopen.

Nog 1 week licht trainen en dan 10 kilometer lopen, naar mijn schoonouders.

Geen opmerkingen: