donderdag 17 mei 2007

Boos!

Zojuist alle boosheid die in me zit er uit proberen te lopen in 4 * 5 minuten tempo. Het helpt zeker om harder te lopen! Ik voel me inderdaad rustiger nu.

Maar waarom ben ik boos? Ik ben (gewoon) even boos op mijn eigen situatie. Druk, druk, druk. Veel stress en te weinig rust genomen. En ook vandaag, Hemelvaartsdag, moet ik van alles. Hardlopen, artikelen lezen, scriptie schrijven, resultaten onderzoek bekijken, boodschappen (bij de Jumbo), niet snoepen, gezellig zijn, etcetera. Vanochtend was de maat even vol. Maar hopelijk kan ik het nu weer aan.

Afgelopen zondag heb ik 35 minuten rustig gelopen. Ik kon het goed volhouden, hartslagje ook geen probleem maar mijn lijf protesteerde voortdurend en steeds met iets anders: rechterkuit, linkerknie, rechterknie... Gelukkig niet zo erg dat lopen niet lukte maar fijn is anders. Vandaag heb ik wel het idee dat het lijf er weer iets beter tegen kan. Nu mijn geest nog weer in conditie krijgen!

Geen opmerkingen: