dinsdag 7 augustus 2007

Regelmaat is terug

Hoewel ik niet actief op mijn blog ben geweest, ben ik wel fanatiek aan het hardlopen! Vorige week dinsdag na mijn werk, na enig wikken en wegen, toch op pad gegaan. Een duurloop van 30 minuten gedaan. Afgelopen vrijdag op tijd opgestaan om voor mijn shoptocht een duurloop van 35 minuten te doen. En zondagochtend 45 minuten duurloop gedaan. Ook toen op tijd de deur uitgegaan want het was warm! En ook om kwart over negen was het al warm in het zonnetje te lopen!

Zojuist na thuiskomst uit het werk ook hardgelopen. Het programma bestond uit zes keer drie minuten. Ging goed. Bovendien had ik een mazzeltje: de regenbui begon pas toen ik weer binnenzat!

Naast het hardlopen probeer ik ook een beetje te fitnessen thuis. Afgelopen zaterdag een programma afgewerkt en morgenavond ligt het weer in de planning. Wellicht later hierover meer!

Geen opmerkingen: