vrijdag 31 augustus 2007

Het gaat goed!

Hoewel ik dit blog niet goed heb bijgehouden de afgelopen weken, heb ik niet stilgezeten. Misschien dat ik juist daardoor niet veel heb getypt. Maar ik heb netjes drie keer per week hardgelopen! Daarnaast druk geweest met dozen inpakken, mijn buluitreiking, werken, etc. En morgen kunnen we beginnen met klussen (= schilderen) in het nieuwe huis!! Raar idee dat het dan waarschijnlijk nog maar twee weken duurt voor we verhuizen...

Over het hardlopen: vandaag heb ik een duurloop gedaan van 40 minuten. Dat ging lekker. Het miezerde een beetje maar als ik eenmaal de deur uit ben, vind ik het niet erg. De afgelopen weken hebik het gevorderden programma van de 4 mijl van Groningen gevolgd van een paar jaar geleden. Zo heb ik een duurloop van 50 minuten gedaan mar ook een training met 4 * 8 minuten op tempo 2. Dat was afgelopen zondag. Zwaar maar lekker. En dinsdag heb ik 8 * 4 minuten gelopen, ook op tempo 2. Geen problemen met mijn lijf gehad. Ten minste niet tijdens het lopen. Mijn rug speelt de laatse tijd vaak op (misschien toch teveel verhuisdozen getild?) maar zitten is pijnlijker dan hardlopen...

Ik hoop de komende twee weken toch een aantal keren te lopen maar ik vrees dat het niet drie keer per week gaat lukken. En daarna kan ik nieuwe routes lopen vanaf mijn nieuwe huis!!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Celular, I hope you enjoy. The address is http://telefone-celular-brasil.blogspot.com. A hug.