zondag 3 juni 2007

50 minuten

Vanochtend wilde ik om negen uur uiterlijk van huis vertrekken voor de training vandaag. En dat is gelukt! Kwart over acht opgestaan en negen uur stipt de deur achter me dichtgetrokken. Vijftig minuten duurloop gedaan. In het begin ging het niet zo makkelijk. Ik twijfelde even of ik het uiteindelijk vol zou houden. Maar het is gelukt!!

Hartslagje heeft het goed volgehouden en bleef mooi tussen de 140 en 150 (een enkele uitschietert tot boven de 150 daargelaten).

Nu ben ik gedoucht en wel, klaar voor een nieuw dagje aan mijn scriptie. Met draadloze laptop weer. Gisteren om drie uur werd mijn nieuwe accu bezorgd. Wat een genot, na anderhalf jaar met draadjes en snoertjes kan ik nu weer draadloos op de bank zitten met de computer op schoot. Wie weet doet dat wonderen voor mijn scriptie...

Geen opmerkingen: