zaterdag 26 mei 2007

best lekker

Ik ben net terug van een duurloop van 45 minuten. Dat ging best lekker. Heb getwijfeld of ik zou gaan. De scriptie vergt erg veel tijd momenteel. Het vordert gestaag maar er moet nog zoveel gebeuren! Dus twijfel of ik tijd zou hebben maar uiteindelijk besloten dat ik waarschijnlijk meer uit mijn handen krijg als ik wel heb gelopen. Dat is afwachten. Moet nu eerst douchen en daarna boodschappen doen dus het is al gauw twee uur/half drie voor ik verder ga.

Lopen ging goed. Hartslag eerst perfect maar de laatste tien minuten toch stuk hoger terwijl het tempo e.d. niet veranderde. Vaag.

Ik heb afgelopen woensdag ook gelopen en de afgelopen zaterdag. Niet netjes drie keer per week maar het viel me te zwaar om 's avonds na het werk te lopen. Het plan voor komende week is om maandag te lopen (Pinksteren dus vrij), donderdag (jarig, maar sowieso vrij) en zaterdag. Dan haal ik komende week hopelijk wel drie keer.

Ik ga snel douchen en boodschappen doen, dan kan ik weer verder met scriptie!!

Geen opmerkingen: