zondag 15 april 2007

Mooi weer!

Zaterdagochtend een lange training gedaan. Het eerste gedeelte bestond uit een duurloop van 30 min. Daarna 3 min gewandeld en nog een duurloop gedaan van 20 min. Het verbaasde me hoe ver je dan wel niet kunt lopen! Ik ben twee wijken van de stad doorgelopen, daarna door weilanden, een nieuwbouwwijk van een aangrenzend dorp en toen weer terug. Op een gegeven moment wist ik niet hoe ik het snelste terug kon lopen en was ik de volgende tien minuten zo bezig met de juiste weg vinden dat ik helemaal vergat dat ik aan het hardlopen was...

Ritme ging goed. Hartslag was iets hoger dan bij eerdere duurstukken maar volgens mij liep ik ook net iets sneller. Het was redelijk vroeg op de dag dus de warmte van later op de dag speelde mij nog geen parten. Al met al was het een heerlijk looptochtje!!

Geen opmerkingen: