woensdag 11 april 2007

Moe

Het zijn hectische dagen geweest. Het paasweekend veel zitten studeren: gisteren had ik tentamen. Heerlijk zo op dinsdagochtend om 9 uur na het paasweekend. De uitslag van het tentamen wordt afwachten. Fantastisch ging het niet maar ik heb hoop op een voldoende. Dan is het nl mijn laatste tentamen geweest en hoef ik 'alleen' nog maar een scriptie te schrijven!

Maandagochtend heb ik tussen de bedrijven door nog hardgelopen. Een duurloop van 25 minuten. Ging gewoon lekker; niet super en niet slecht.

Vanavond heb ik 4 * 10 minuten gelopen. Dit was pittig. Vooral het opstaan van de bank! Ik dacht laat ik een keer niet meteen na het werk op een bijna lege maag gaan lopen maar vroeg dineren en dan na zevenen nog lopen. Maar dat kost wilskracht zeg! Het is me gelukt maar ik heb meteen het inlopen overgeslagen. Ik loop toch heel rustig dus heb ik het voor deze ene keer maar niet gedaan. Het lopen ging desondanks goed maar ik ben nu ontzettend moe. Het leren voor het tentamen heeft iets meer energie gekost dan de bedoeling was. Vanavond dus maar vroeg onder de wol!

Trouwens, heb zin in dit weekend. Mooi weer dus in korte mouw EN korte broek lopen. Heerlijk!

Geen opmerkingen: