dinsdag 3 april 2007

Meevaller

Vanmiddag om kwart voor vijf was ik thuis vanuit mijn werk. Een beetje gekletst met vriendje waarna ik om half zes de stoute schoenen heb aangetrokken. Ik vind het eigenlijk niets, zo uit mijn werk hardlopen. Geef mij maar de ochtend! Maar het zij zo, dus met een lichte tegenzin en hoofdpijn er op uit gegaan. Een duurloop van 20 minuten stond op het programma. Het ging nog lekker ook! Hartslagje wiebelde wel een beetje heen en weer maar het gevoel is belangrijker. En dat was goed.

Inmiddels zit ik volgegeten en gedoucht lekker in mijn badjasje achter het computertje. Niet lang meer want we gaan een avondje heerlijk voor de buis hangen. Ik ben moe en de oogjes doen zeer. Hooikoortsseizoen is nu bij mij ook echt begonnen. Het brilletje is dan ook op, de lensjes netjes in een bakje. Morgen toch de huisarts maar bellen voor wat 'antihooikoorts' pilletjes.

Geen opmerkingen: