maandag 9 april 2007

Hooked

Afgelopen zaterdag 2 * 20 min hardgelopen. De eerste twintig minuten moest ik weer even in het ritme komen. Ik heb lichte tentamenstress en dat merkte ik het eerste stuk qua gedachtes, hartslag, loopritme, etc. Na een minuut of tien werd mijn hoofd wat leger, kreeg ik ritme en vond ik het heerlijk! De tweede twintig minuten waren ook lekker ontspannend. Het gaat dus goed. Ik kwam thuis en het eerste wat er uit mijn mond kwam: I'm hooked. Ik heb vaker hard gelopen maar nu merk ik nog meer de ontspannende werking.

Straks (het is nu maandagochtend) ga ik een duurloop van 25 minuten doen. Ik heb nu al zin maar het is nog frisjes buiten en ik ga eerst wat studeren.

Gisteren heb ik op de weegschaal gestaan. Ik ben in een week 0,7 kg afgevallen. Mag ook wel want nu heb ik nog 5 kg te gaan... Deze week is het al lastig want gisteravond op 'paasvisite' en vanavond ook. Zaterdagavond ook al behoorlijk gezondigd bij een feestje. Het is moeilijk om dan veel af te slaan! De rest van de week maar fanatiek proberen.

Geen opmerkingen: