vrijdag 10 augustus 2007

Duurloopje

Vanochtend een duurloop van 30 minuten gedaan met drie versnellingen van 100 meter. Mijn hartslag was iets hoger dan normaal, maar ik vond het ook erg broeierig buiten. Het ging ook niet superlekker. En voor zondag staat er een duurloop van 50 minuten op het programma. Ik kan nog niet zeggen dat ik er naar uit kijk!

Gisteravond heb ik mijn fitness programma weer gedaan. Twaalf verschillende oefeningen, elk 45 seconden lang en dan twee keer. Morgen wil ik drie series proberen!

Verder besef ik elke vrijdag dat het zo lekker is om 32 uur te werken en dan op vrijdag vrij te zijn! Misschien als mijn werk uitdagender/afwisselender zou zijn dat ik meer werken niet erg zou vinden maar vandaag was het heerlijk om op vrijdag al weer weekend te hebben!

Geen opmerkingen: